ДУ «Цэнтр гігіены і эпідэміялогіі»
Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта
Рэспублікі Беларусь

220121, г.Мінск
вул. Матусевіча, 23

Тэл./факс 8 (017) 232 01 10

Рэжым працы: Пн - Пт з 08:30 да 17:30

МЕНЮ


Адміністрацыйныя працэдуры


Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у адносінах да грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў арганізаваны ў адпаведнасці:

для грамадзян: Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян” для юрыдычных асоб: Пастанова Савета міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў дачыненні да суб’ектаў гаспадарання» Вышэйстаячы орган дзяржаўнага кіравання дзяржаўнай установы «Цэнтр гігіены і эпідэміялогіі» Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь — Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь.

Паштовы адрас: 220016, г. Мінск, вул. К.Маркса, 38,

рэжым працы: панядзелак-пятніца з 9.00 да 18.00, абед з 13.00 да 14.00.

Прыём заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у дзяржаўнай установе “Цэнтр гігіены і эпідэміялогіі” Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ажыццяўляецца

па працоўных днях з 8.30 да 17.30 (абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00) г. Мінск, вул. Матусевіча, 23

Выхадныя дні: субота, нядзеля і святочныя дні

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай “Цэнтр гігіены і эпідэміялогіі” Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь для суб’ектаў гаспадарання

Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай “Цэнтр гігіены і эпідэміялогіі” Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь па заявах грамадзян

Зварот можа быць пададзены ў пісьмовай ці вуснай форме.

Звесткі аб спецыялістах дзяржаўнай установы “Цэнтр гігіены і эпідэміялогіі” Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь для звароту па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

Рэгламенты адміністрацыйных працэдур, у тым ліку вычарпальны пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца для іх ажыццяўлення, тэрміны дзеяння даведак, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і парадак вызначэння памеру платы за іх ажыццяўленне.

Узоры заяў прадастаўляюцца заяўніку непасрэдна асобамі, адказнымі за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур. Заява і неабходныя дакументы падаюцца ў пісьмовай форме:

– Падчас прыёму зацікаўленай асобы;

– знарок (кур’ерам);

– па пошце.

Форма заявы для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Адзіны партал электронных паслуг

Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь

Рэквізіты банкаўскіх рахункаў Цэнтра для ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

220121, г. Мінск, вул. Матусевіча, 23,

тэл. /факс 8 (017) 232 01 10,

р/р BY64 AKBB 3632 9000 0384 5000 0000 БИК AKBB ВY2X ОПЕРУ ОАО «АСБ Беларусбанк», 220089, г. Минск, пр-т Дзержинского, 18, УНП 101098849, ОКПО 37493753

email: Centr.gigieni@cgeud.by